|
Svetys |
# 1 |
|
|
Laba diena. Dirbame ,viename iš didžiausių prekybos centrų . Susidūrėme su neįprasta situacija. Klientė apstojo kasininkę. Vieną dieną , klientė susimoka už jai suteiktas paslaugas, dar tą pačią dieną jai kyla neaiškumas, kodėl susimokėjo per mažai?. Paėmus mokėjimo kvitus , suskaičiavus , paaiškinus , kad viskas yra gerai , klientė atsiprašo kasininkės, išeina namo. Kitą dieną , klientė sugrįžta, teigdama , jog kasininkė paėmė per daug pinigų, neva jai grįžus namo ,paskaičiavus likusius pinigus esančius piniginėje, trūksta tam tikros sumos. Ir tai jau tęsiasi visą mėnesį, kas tris dienas ateina , neva nukentėjusi klientė, reikalauja kažkokių tais atsiprašymų, gąsdina personalo darbuotojus vartotojų teisėmis, trukdo dirbti kasininkei, aiškina protu nesuvokiamus dalykus neva ji nori kasininke apsaugoti, o nuo ko ir kaip nepasako. Kaip elgtis , ką toliau daryti, kur kreiptis dėl šito kliento? Prašome pagalbos ,gal jūs galite mums patarti kaip toliau elgtis šitoje situacijoje? |
|
»27.10.14 - 11:33 |
|
|
TeisėsJūs galite kurti temas. Jūs negalite redaguoti savo pranešimus. Jūs negalite kurti apklausas. Jūs negalite prisegti prie pranešimo bylas. Jūs negalite rašyti pranešimus. Jūs negalite šalinti savo pranešimus. Jūs negalite balsuoti.
|
|