CIVILINĖ TEISĖ, klausimai/atsakymai diskusijos : Užduok klausimą : Garantinio aptarnavimo paslaugos 

Svetainės meniu





Labiausiai lankomi svetainės puslapiai
1. Darbo teisė
2. Nekilnojamo turto savininkų
teisės ir pareigos

3. Šeimos teisė
4. Ieškinio padavimas teismui,
ką turėčiau žinoti

5. Nemokamos teisinės
pagabos kontaktai


Svetainėje yra
#7164: Svečiai
#0: Vartotojai
#5715: Registruoti vartotojai


Jūs čia svečias.
+ registracija

Sponsoriai
www.teisesgidas.lt Remėjai

/  Forumų sarašas » Klausimai, atsakymai » CIVILINĖ TEISĖ, klausimai/atsakymai diskusijos

     ≡  Garantinio aptarnavimo paslaugos


  
  Atspausdinti temą 

Svetys # 1








Sveiki,

2011 m. sausio mėn. 24 d. su bendrove sudariau paslaugų teikimo sutartį kompiuterio garantiniam aptarnavimui. Iki šios dienos darbai nėra atlikti, ir kaip žinau, dėl paslaugų partnerių-tiekėjų įsipareigojimų nevykdymo. Balandžio 15 sulaukiau nuo įm. darbuotojo skambučio, kuomet buvo patvirtina, jog pakeitus tiekėjus, užsakymas turi būti garantuotai atliktas 2-3 sav. Laikotarpyje, tačiau garantinio aptarnavimo mokestis, nors ir su nuolaida, vis vien bus būtinas (NES UAB ,,BMS Megapolis“, per kurį pirkau kompiuterį, yra bankrutuojanti įm.).

Jau esu kreipusis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Kompiuteris yra vienintelė mano darbo priemonė šiuo metu, tad pradelstas laikotarpis man yra atnešęs nuostolių.

Ar galiu reikalauti, jog nebūtų taikomas joks aptarnavimo mokestis bei kompensacijos?
»18.04.11 - 10:25
  Atspausdinti temą 

   

Paieška

Raktiniai žodžiai    

[ Išplėstinė paieška ]

Teisės

Jūs galite kurti temas.
Jūs negalite redaguoti savo pranešimus.
Jūs negalite kurti apklausas.
Jūs negalite prisegti prie pranešimo bylas.
Jūs negalite rašyti pranešimus.
Jūs negalite šalinti savo pranešimus.
Jūs negalite balsuoti.
- Puslapio generavimas: 0.29162 sekundės -